Vanliga frågor & kontakt

Leverans och beställning

Hur lång tid tar det för mig att få leverans?

För att kunna erbjuda gratis leverans på hela webbplatsen, utför våra tjänster ett ständigt arbete för att optimera behandlingen av dina beställningar. Leveransen tar vanligtvis 7-15 arbetsdagar. Vårt team säkerställer kvalitetsfrakt för att bevara varorna.

Var är mitt paket. Kan jag följa den?

Ja, du kan spåra din beställning på sidan: paketspårning

Vad är kostnaden för leverans?

Leverans är gratis i Frankrike (exklusive utomeuropeiska territorier) och i Europa på alla våra produkter på hela webbplatsen utan något minsta beställningsbelopp.

Det saknas en vara i paketet!

Oroa dig inte, du kommer att få resten i ett annat paket som inte tar lång tid. Om du beställer flera av våra varor kan optimering av lager och orderhantering resultera i leverans i flera paket.

Min beställning har ännu inte levererats

I händelse av förlust, brott eller förstörelse av ditt paket under vår säkra leverans tar Tirelissimo hand om tvisten för din räkning. För oss är kunden vår prioritet. Vi kommer att göra allt för att möta dina förväntningar och lösa problemet med transportören. Vid behov skickar vi om ett nytt paket på vår bekostnad!

Leveranser till utomeuropeiska Frankrike

För leveranser till utomeuropeiska Frankrike är det i allmänhet nödvändigt att tillåta en leveranstid på två månader från beställningsdatum. Observera att en extra kostnad för leverans kommer att debiteras till följande länder: Guadeloupe, Guyana, Réunion, Martinique, Mayotte, Nya Kaledonien, Saint-Barthélemy, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Franska Polynesien och Saint-Pierre och Miquelon.

Avbeställning, ändring och retur

Är det möjligt att ändra min beställning?

Ja. Du kan ändra din beställning om den ännu inte har statusen "under behandling".

Är det möjligt att annullera min beställning?

Ja, om det inte bearbetas kan vi återbetala dig. Men om den redan har behandlats går det inte längre att avbryta den. Kunder har dock 14 dagar på sig från mottagandet av köpet på sig att returnera det.

Läs mer om "nöjd eller återbetald"-garanti

Våra kunders tillfredsställelse är vår högsta prioritet. Därför, om du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Vi är övertygade om att du kommer att vara helt nöjd med ditt köp.

Är det möjligt att returnera en vara?

Varje kund som önskar returnera sin beställning har 14 dagar på sig från mottagandet av beställningen på sig att göra en retur, för detta krävs att kunden skickar en förfrågan till oss via kontaktformuläret.

Om en vara har ett tillverkningsfel är det absolut nödvändigt att kontakta oss inom 48 timmar efter mottagandet av beställningen, efter denna period anses beställningen vara kompatibel. Du måste skicka oss ett foto på den defekta produkten (om möjligt i originalförpackningen) via e-post och inkludera ditt ordernummer. För att underlätta behandlingen av din förfrågan rekommenderar vi att du inte använder artikeln. Om du vill ha mer information, läs vår returpolicy.

säkerhet

Hur kan jag betala?

Vårt primära bekymmer är säkerheten och en positiv upplevelse för våra kunder på vår webbplats. Vi använder de säkraste betalningsmetoderna för närvarande:

  • Kredit- och betalkort
  • PayPal.

Vår anslutning säker förhindrar stöld av information under ditt köp.

Är Tirelissimo säkert?

Ja.

Vi använder den senaste tekniken på vår webbplats för att skydda all information (“HTTPS” och SSL/TLS-protokoll på hela webbplatsen).

Detta är synligt av närvaron av ett hänglås till vänster om URL-adressen.

Andra frågor

Hur beställer man på Tirelissimo?

Här är stegen att följa för att göra en beställning:

  • Klicka på produkten
  • Klicka på lägg till i varukorg
  • Klicka på kundvagn uppe till höger
  • Klicka på slutför beställning
  • Ange din betalningsmetod
Kan jag kombinera mina rabattkoder?

Tyvärr är det inte möjligt att kombinera flera rabattkoder, såvida inte under exceptionella omständigheter. Rabattkoder är i allmänhet begränsade till en användning per beställning eller per kund och kan inte kombineras med andra aktuella erbjudanden eller kampanjer.

Importskattepliktig

Tirelissimo säkerställer laglig frakt av sina produkter över hela världen, men importskatter från köparens land förblir deras ansvar. Vi kan inte hållas ansvariga för dessa avgifter på något sätt.

Stor kvantitet beställning

Om du har gjort en massbeställning och behöver ytterligare information, vänligen kontakta oss via vårt kontaktformulär. Vi svarar gärna på dina frågor och hjälper dig.

Så här spårar du din beställning: Spårning av paket

För varje förfrågan inbjuder vi dig att kontakta oss via formuläret nedan eller via e-post på contact@tirelissimo.store. En medlem i vårt team kommer att svara dig inom 48 timmar måndag till fredag, kl. 8.00 till 18.00.

kontakta oss

Tirelissimo, 15 rue Ernest Cognacq, 94000 Créteil, Frankrike